ZAPOŠLJAVAMO! ZAPOŠLJAVAMO!
festival, krokodil, jezici, region, pisci, prevodioci, knjizevnost, konferencija, debate,
22786
post-template-default,single,single-post,postid-22786,single-format-standard,bridge-core-3.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-27178

ZAPOŠLJAVAMO! ZAPOŠLJAVAMO!

ZAPOŠLJAVAMO! ZAPOŠLJAVAMO!

Novi izazovi, rast i promene zahtevaju i nove ljude u timu.  Zato želimo da angažujemo nove kolege/koleginice na pozicijama:

  1. Finansijski asistent/kinja (sa punim radnim vremenom)
  2. Projektni menadžer/ka (sa punim radnim vremenom)
  3. Producent/kinja – Tehnički realizator/ka (povremeni angažman)
  4. Menadžera/ka – Šanker/ka KROKODILovog Centra (sa punim radnim vremenom)

Ako poznaješ rad sa finansijama i administracijom, baviš se tehničkom produkcijom/realizacijom događaja ili imaš iskustva u ugostiteljstvu pa želiš da budeš domaćin/domaćica KROKODILovog Centra i voleo/la bi da radiš sa odgovornim, profesionalnim, najpre prijateljskim i fleksibilnim timom koji se dobro snalazi u dinamičnoj i kreativnoj atmosferi, prijavi se za posao kod nas.

KONKURS ZA FINANSIJSKOG I ADMINISTRATIVNOG ASISTENTA ILI ASISTENTKINJU

Iskustvo i veštine:

  • Viša ili visoka stručna sprema.
  • Poznavanje finansijskih procedura i platnog prometa.
  • Prethodno administrativno i finansijsko iskustvo u udruženjima građana i/ili drugim pravnim licima ili institucijama je poželjno.
  • Iskustvo u pisanju finansijskih izveštaja, projekata, monitoring i evaluacija.
  • Dobro ili odlično poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni).
  • Spremnost za timski rad i postojanje samostalnosti u radu.
  • Poznavanje rada na računaru (Word, Excel, E-banking, Internet).
  • Poznavanje poslovne dokumentacije.
  • Dobro poznavanje poslovne korespondencije.

Poslovi:

  • Finansijski poslovi u funkcionisanju organizacije.
  • Administrativno i finansijsko praćenje i vođenje projekata.
  • Učešće u fundraising aktivnostima organizacije.
  • Asistiranje u osnovnim organizacionim poslovima Udruženja.

Nama izuzetno važne karakteristike:

Organizovanost i pedantnost, analitičnost i preciznost, savesnost u radu. Komunikativnost i orijentisanost ka timskom radu. Spremnost na stalno usavršavanje.

Prijave kandidata i kandidatkinja primamo isključivo elektronskim putem na mail office@krokodil.rs. Svoj CV i motivaciono pismo pošaljite sa naslovom: “KONKURS ZA FINANSIJSKOG I ADMINISTRATIVNOG ASISTENTA ILI ASISTENTKINJU” do 30. septembra. Molimo Vas da posebno obratite pažnju na motivaciono pismo jer ono može biti presudno za dalji proces selekcije. O rezultatima konkursa obavestićemo kandidate koji uđu u uži izbor i biće pozvani na razgovor do 15. oktobra 2022. godine. Očekivani datum početka zaposlenja je 1. novembar 2022. godine. 

PROJECT MANAGER POSITION OPENING

*(Text of this call is written in English language due to the requirements of the candidate’s language skills for this particular position)

Due to the expansion of our project activities we are currently looking for an additional experienced, motivated and dynamic Project Manager. For the suitably experienced applicant this challenging post is available on a full-time basis. Experience in working with European Cooperation Projects (ideally projects funded by the European Commission’s Creative Europe programme and The Citizens, Equality, Rights and Values programme) is preferred.

He or she will be the main point of contact for all the partners involved across a minimum of 5 countries. He or she will be responsible for handling budget and time sheet management and will have to set up a project management information system (which will include documentation management and communication management). 

Main activities and responsibilities in project administration and management:

• Overall responsibility for the complete management of the project;
• daily communication with international and local project partners;
• project progress monitoring;
• preparation and processing of technical and financial reports;
• organization of teleconferences / project meetings / workshops / conferences.

Experience and skills:
• Master’s degree;
• 2+ years of experience with project administration and management as well as project proposal writing;
• fluent in English and Serbian (both spoken and written);
• good computer literacy skills;
• strong communication (both spoken and written in formal and informal situations),
presentation and organizational skills;
• target oriented;
• responsibility, flexibility, ability to work both in team and independently;
• ability to work in multinational environment;
• willingness to travel;
• driving license. 

We offer:

·        Opportunity for self-realization in a small but ever-growing Association;

·        friendly and flexible environment;

·        cooperation on excellent European collaborative projects;

·        further education and professional development.

Expected start of work is November 2022. To apply for this position, please send your CV and motivation letter (both in English) at: office@krokodil.rs till September 30th 2022. Only candidates that proceed to the next round will be contacted by October 15th 2022.

PRODUCENT/KINJA – TEHNIČKI REALIZATOR/KA DOGAĐAJA U KROKODILOVOM CENTRU

Iskustvo i veštine:

  • Viša/visoka sprema ili student (poželjno produkcije) završnih godina osnovnih ili master studija,
  • prethodno iskustvo u organizovanju događaja prevashodno tehničkoj realizaciji događaja,
  • prethodno iskustvo u radu putem softvera koji podržavaju uživo online prenos događaja,
  • dobro ili odlično poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni),
  • spremnost za timski rad i postojanje samostalnosti u radu,
  • poznavanje rada na računaru (MS Office),
  • dobro poznavanje poslovne korespondencije.

Poslovi:

  • Organizacija i tehnička realizacija događaja,
  • pripremanje vizuelnih i audio materijala za događaj, korespodencija sa učesnicima,
  • priprema i praćenje događaja, vizuelna i audio realizacija kao i, po potrebi, organizacija i realizacija online prenosa događaja,
  • asistiranje u osnovnim organizacionim poslovima Udruženja.

Nama izuzetno važne karakteristike:

Organizovanost i pedantnost, analitičnost i preciznost, savesnost u radu. Komunikativnost i orijentisanost ka timskom radu. Spremnost na stalno usavršavanje.

Prijave kandidata i kandidatkinja primamo isključivo elektronskim putem na mail office@krokodil.rs. Svoj CV i motivaciono pismo pošaljite sa naslovom: “PRODUCENT/KINJA – TEHNIČKI REALIZATOR/KA DOGAĐAJA U KROKODILOVOM CENTRU” do 30. septembra. Molimo Vas da posebno obratite pažnju na motivaciono pismo jer ono može biti presudno za dalji proces selekcije. O rezultatima konkursa obavestićemo kandidate koji uđu u uži izbor i biće pozvani na razgovor do 5. oktobra 2022. godine. Očekivani datum početka zaposlenja je 7. oktobar 2022. godine. 

MENADŽER/KA –  ŠANKER/ŠANKERKA – DOMAČIN/DOMAĆICA KROKODILOVOG CENTRA

U septembru 2018, nakon deset godina različitih i veoma intenzivnih aktivnosti, konačno je otvoren KROKODILov Centar za savremenu književnost. Centar je fizički prostor Udruženja KROKODIL, mesto okupljanja svih zaljubljenika u književnost i kulturu, u kome su smeštene naše mnogobrojne aktivnosti, a od otvaranja su u njemu organizovani i različiti programi na nedeljnom i mesečnom nivou.  U okviru KROKODILovog centra nalazi se i šank sa pažljivo odabranim pićima, kao i potpuno opremljena restoranska kuhinja. Od početka rada KROKODILovog centra u njemu je realizovano preko 550 najrazličitijih događaja. Odnos sa posetiocima KROKODILovog Centra predstavlja ključni aspekt našeg poslovanja, zato je stalna briga o njima najvažniji zadatak osobe koju ćemo zaposliti.

Iskustvo i veštine:

  • Iskustvo u ugostiteljstvu i/ili organizacionim i menadžerskim poslovima,
  • viša ili visoka stručna sprema,
  • znanje engleskog jezika,
  • visokomotivisana, ljubazna i odgovorna osoba spremna za timski rad, sa istaknutim komunikacijskim veštinama,

Poslovi:

  • Komunikacija sa posetiocima i davanje neophodnih informacija o događajima u Centru i programima KROKODILa,
  • priprema toplih i hladnih napitaka, serviranje kolača i hrane, popis šanka/nabavka, vođenje računa o higijeni šanka i celokupnog prostora Centra i dr.
  • asistiranje u osnovnim organizacionim poslovima Udruženja.

NAMA JAKO BITNE VEŠTINE:

  • Organizovanost i pedantnost, savesnost u radu. Komunikativnost i orijentisanost ka timskom radu. Spremnost na stalno usavršavanje.

Prijave kandidata i kandidatkinja primamo isključivo elektronskim putem na mail office@krokodil.rs. Svoj CV i motivaciono pismo pošaljite sa naslovom: “MENADŽER/KA –  ŠANKER/ŠANKERKA – DOMAČIN/DOMAĆICA KROKODILOVOG CENTRA” do 15. septembra. Molimo Vas da posebno obratite pažnju na motivaciono pismo jer ono može biti presudno za dalji proces selekcije. O rezultatima konkursa obavestićemo kandidate koji uđu u uži izbor i biće pozvani na razgovor do 20. septembra 2022. godine. Očekivani datum početka zaposlenja je 1. oktobar 2022. godine.