08 Jul na današnji dan pre pet godina Krokodil je dobio Evropsku nagradu za komunikacije
Na današnji dan pre pet godina u briselskom hotelu Hôtel de la Poste Udruženje KROKODIL proglašeno je za dobitnika prestižne Evropske nagrade za komunikacije 2016. Delimo sa vama link na kome možete da pročitate intervju sa dr Herbertom Hajtmanom (Herbert Heitmann) tadašnjim direktorom Udruženja evropskih direktora komunikacija o tome zašto smo baš mi dobili ovu nagradu ali i o tome zašto je NGO sektora važan za ovo Udruženje. Izvor www.advertiser-serbia.com 11. JUL 2016. godine
Udruženje Krokodil dobitnik je Evropske nagrade za komunikacije 2016
U četvrtak 7. jula u briselskom hotelu Hôtel de la Poste Udruženje KROKODIL proglašeno je za dobitnika prestižne Evropske nagrade za komunikacije 2016
Nagradu je primila Milena Berić predstavnik sektora komunikacija Udruženja KROKODIL. Udruženje KROKODIL apliciralo je za ovu prestižnu nagradu sa strategijom komunikacija za festival KROKODIL 2015 i prva je organizacija-dobitnik Evropske nagrade za komunikacije u kategoriji NVO/Udruženja. Za nagradu su se u užem izboru takmičili i projekti “Gradovi žele dobrodošlicu izbeglicama” (Cities welcome refugees) organizacije Eurocities te Crveni krst Flandrije (Rode Kruis Vlaanderen) kao treća nominovana organizacija u istoj kategoriji. U kategoriji “Kompanija” Evropsku nagradu za komunikacije osvojio je tim komunikacija iz holandske kompanije DSM a nagradu za mladog komunikatora godine ispod 30 godina osvojila je Jelena Vasilev iz ERSTE Bank Srbija za projekat superste.net.
S više od 2200 članova iz 42 zemlje Evropska asocijacija direktora komunikacija koja dodeljuje ovu nagradu vodeća je evropska mreža predstavnika sektora komunikacija. Evropska nagrada za komunikacije dodeljuje se već desetu godinu zaredom u okviru Evropskog samita za komunikacije koji predstavlja najveće okupljanje ove vrste u Evropi i spaja hiljade vodećih ličnosti iz sveta odnosa s javnošću i korporativnih komunikacija u Briselu s ciljem umrežavanja i razmene ideja o najmodernijim strategijama i alatima koji se koriste u savremenim komunikacijama.
“Nagrađujući vrhunske strategije komunikacija Evropska asocijacija direktora komunikacija ima za cilj da nagradi izuzetna komunikacijska dostignuća; privuče, inspiriše i angažuje sadašnje i buduće lidere u sektoru komunikacija. Svojim radom nagrađeni timovi promovišu relevantne standarde i unapređuju ovu značajnu profesiju” izjavio je predsednik Evropske asocijacije direktora komunikacija dr Herbert Hajtman (Herbert Heitmann).
Na pitanje zašto je Evropska asocijacija direktora komunikacija odlučila da od ove godine uvede i nagrade timovima komunikacija u nevladinom sektoru kao i sektoru kompanija, on je rekao da je, nakon sprovedenog istraživanja pre nekoliko godina o prirodi strukture članova asocijacije i same industrije, bilo očito da velike korporacije poseduju jasne prednosti u odnosu na druge organizacije; imaju pristup agencijama, resursima, budžetima ali da ono što industrija zapravo traži jesu kreativne i inovativne ideje. „Nije to pitanje budžeta ili veličine kompanije već motivacije i svežine. U tom smislu, nevladine organizacije apsolutno mogu da se utrkuju za Evropsku nagradu za komunikacije s velikim korporacijama. Pa ipak, zbog različitih već spomenutih početnih pozicija svakako smo morali da ih posebno kategorizujemo.”
“Bio sam prijatno iznenađen kada sam video da su dva od tri ovogodišnja dobitnika Evropske nagrade za komunikacije iz Srbije. Kada smo kreirali asocijaciju pre deset godina naša namera je bila da istinski reflektujemo Evropu u celosti a ne samo Brisel i Uniju pa smo s tim u vezi investirali dosta napora kako bismo osvojili članove iz jugoistočne Evrope i drugih delova kontinenta jer smo osećali da oni mogu značajno da doprinesu razmeni ideja svojim kreativnim pristupom i projektima što ovogodišnji pobednici itekako potvrđuju”.
Na pitanje da li misli da Evropska asocijacija direktora komunikacija igra značajnu ulogu u održavanju Evropskih vrednosti u vreme nestabilnosti nakon Brexita, predsednik Evropske asocijacije direktora komunikacija dr Herbert Hajtman rekao je da asocijacija doprinosi i da u budućnosti može i treba još više da doprinese osnaživanju i promovisanju evropskih principa.
“Za Udruženje KROKODIL ova nagrada znači mnogo. Ona predstavlja prvu značajnu potvrdu profesionalnog rada svih članova našeg tima i prepoznavanje najboljih, najmodernijih strategija koje primenjujemo. Još je značajnije to što je ovo priznanje došlo od najvećih stručnjaka u ovoj oblasti. Ovakvom prepoznatljivošću ne samo da smo potvrdili da ne zaostajemo za najboljim svetskim praksama već smo i omogućili širu vidljivost i kredibilitet Udruženja KROKODIL na evropskom ali i globalnom nivou. S tim u vezi nadamo se da će nam ova nagrada otvoriti vrata ka novim partnerstvima, a samim tim i dalji rast baziran na stalnom usavršavanju i primeni znanja”, rekla je Milena Berić predstavnik Udruženja KROKODIL nakon uručenja nagrade u Briselu.FacebookTwitterLinkedInPinterestMessengerViberSkypeWhatsAppGmailShare